Szerző Téma: Viselkedések - történetek telefonálásokból...  (Megtekintve 7013 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető villamdexter

  • Moderator
  • Törzs "Tag"
  • *****
  • Hozzászólások: 391
    • Profil megtekintése
    • A Demrad-os Villám Dexter honlapja
Viselkedések - történetek telefonálásokból...
« Dátum: 2012. Február 20. 11:57:14 »
Egy két fura emberrel történő beszélgetésből idézek néhány gondolatot, tanulságnak.

-Jó napot. Szükségem lenne biztonsági szelepre HK A124-hez.
Jó napot. Csak használt, de jó állapotú felújított van. De mi a baja a készüléknek ?
-Elengedi a nyomást.
Hátul a biztonsági szelep kivezetése, a "túlfolyó" csöpög ?
-Nem, még nem csöpögött.
Alatta sincs víz folt, vagy tócsa ?
-Nincs, nem tudok róla.
Biztonsági szelepet kipróbálta a szerelő, hogy működik-e ?
-Nemtudom.
Na most ha nem folyik, nem csöpög a hátsó kilógó csőnél, és ha a szerelő megtekerte és utánna se csöpög akkor az nem hibás. Nem ott engedi el a nyomást.
-Van alkatrész vagy nincs ?
Van mint mondtam, de ha nem a biztonsági szelep volt a hibás, és én adok egy jó biztonsági szelepet és továbbra is elveszti a nyomást a rendszer, az nem azt jelenti, hogy én adtam rosszat hanem, hogy nem a hibát hárították el és ekkor én ha vissza hozza a biztonsági szelepet, hogy vagy nem ez volt a hibás vagy, hogy biztos ez is rossz mint a régi volt, én nem fogok vissza adni pénzt mert nem hibás a tőlem való alkatrész.
-Mikor mehetek az alkatrészért ?
Most nem, de délután jöhet.
-Most akar üzletelni vagy nem ?
Mindenáron NEM ! Pár Forintért nem fogok bukni néhányezer Forintot !
-megszakadt a vonal... ejj de várható volt...

Hát nem mindenkivel akar üzletelni az ember és nem minden áron úgy, hogy pár forintot nyerjek és jópár ezret veszítsek, mert hogy hagyjam ott a jelenlegi munkát és rohanjak néhányszáz Forintért a kedves emberhez mert ő követelőzik meg hisztizik és a másik majd vár mi ?
És ha valaki ezt nem fogja fel az megsértődik és így járt ! Csak sorrendben és nem a telefonáló mondja majd meg hogy mikor érjek rá vagy sem hanem én.




-Jó napot. Kellene nekem egy ionizációs elektróda.
Jó napot. Rendben, de mi a hibajelenség ?
-Utolsó LED villog, néha beindul a készülék, néha leáll.
Az elektróda porcelánja vagy a fém része el van-e törve ?
-Nem láttam rajta se repedést se törést, mereven van a helyén, de lehet meghibásodott.
Nem hinném, hogy az elektródának lenne baja, de ha önnek kell, akkor van haszált, jó állapotú égősor elektródákkal. Elektróda magában nincs mivel garantált, hogy beszerelés közben el fogja törni és az nem anyaghiba lesz, hanem ügyetlen szerelés. Ennél a típusnál bonyolultabb az elektróda csere.
-Értem. És ha nem működik az új elektróda akkor visszabótoljuk a dolgot ?
Mivel nem az lesz a hiba, és az új elektródának semmi baja nem lesz mint ahogy a réginek sincs, így NEM, mivel Ön alkatrészt kért, az Ön szerelője vagy Ön megállapította, hogy erre van szüksége és az aki megállapította az vállalja is a hibás megállapításért a felelősséget.
-És akkor mihez kezdjek ?
Igazán hozzá értőt kell találnia aki a hibát megjavítja és nem találgat. Ha gondolja, az elektródához hozzá nem nyúlva, meg lehet javítani a készüléket. Érdekli ?
-Köszönöm, viszlát.
-megszakadt a vonal... önérzetes, találgatós, bepróbálkozós, ingyenakarós, megsértődős...

Hát így járt. Majd szerez elektródát ha tud, eltör párat, majd kicseréli és tényleg igazam lesz, mert a hiba továbbra is fent fog állni, és akkor felhív, hogy taníts mester taníts... Mert, hogy ugyanilyen beszélgetés után volt ilyen is.




Anno amikor még volt kint cím... Jött egy lüke ipse. Felhív ő is...
-Jó napot. Itt vagyok Önnél mikor jön már ki ?
Majd ha hazaérek. De most dolgom van, 1,5-2óra múlva leszek ott.
-Azt ne mondja, hogy én most várjak Önre !
De azt mondom, mivel ki van írva hogy Előzetes telefonos egyeztetés után tudunk találkozni !
-Most szivat engem ?
Nem én ! Maga saját magát szivatja, mert nem tud olvasni és csak a számokat ismeri és bepróbálkozik de sikertelenül.
-Most akarja, hogy megvegyem magától a hírdetett színes tv szín IC-t vagy sem ?
Ki kérte, hogy bejelentés nélkül menjen hozzám ? Ki van írva talán, hogy nyugdíjas vagyok és otthonülős ?
-De Uram ezt így nem lehet csinálni !
Nehogy már maga mondja meg nekem hogy mit, hogy lehet csinálni ! Tanuljon meg olvasni és alkalmazkodni az oldal feltételeihez. 1,5-2 óra múlva ha jön jön, ha nem akkor nem. Meg lehet sértődni ! Viszlát.

Azóta nincs kint pontosabb cím mert ilyen is van a Földön...




Egy névtelen telefonáló...
-Jó napot. Nekem kéne "ez meg az" ha lehet mielőbb mivel sürgős és ha elhozza hozzám akkor az utiköltségét is kifizetem.
Jó napot. Rendben, xxxx Forintba kerül az összesen, így is érdekli ?
-Igen még így is mivel este szeretném használni a kélszülékemet,( "mert ezen múlik a világbéke")
Jó. 1óra múlva tudok indulni.
-Oké. Akkor mondom a címet: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx és várom 12:00-kor.

A megbeszélt időben ott voltam. A cím természetesen kamu cím volt, vagyis a ház létezett, de 6odik emelet nem volt rajta mert földszintes volt és senki nem ismert olyan nevű valakit. Mivel telefonszám nem volt és nem hívott, így nem tudtam hogy elérni és egy idő múltán elindultam haza.
Egy óra múlva hív a tag amikor visszaérkeztem a kamu címéről.

-Jó napot, megérkezett már ? Hol van Ön, itt várok már egy órája és szórakozik most ?
Nem én kedves uram én a yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy címen vagyok, jöjjön ide és itt átveheti az árut.

Fél óra múlva.
-Jó napot ismét. Hol van Ön mert itt egy üres telek van csak és sehol senki ?
Hát nem azt beszéltük meg hogy a xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx címen találkozunk ?
-Most szivat Ön engem ?
-Nem én, de ön szivatott előbb és most kölcsön kenyér vissza jár az előbbi címért, most utazzon haza és felejtsen el. Pá !




-Jó napot. Most indulok önhöz, alkatrészért, és egy óra múlva érkezem.
Jó napot jó hogy értesít és hogy az időmet be akarja osztani. Először egyeztetünk és ha nekem is jó majd akkor jön, ha meg nem akkor jön akkor így járt. Tehát most nem érek rá, majd 14órától igen. Onnantól várom.
-De nekem fontos lenne !
Hát még nekem az életem. Várja ki a sorát.
-Hát akkor keresek máshol alkatrészt a készülékhez.
Hajrá.
-megszakadt a vonal... és beírtam annak az alkatrésznek a nevét, majd a típusát, majd a gyártóját és kerestem a neten de csak nálam volt hozzá alkatrész...

Pár óra múlva hív egy alázatos hang, másik telefonszámról.
-Jónapot kívánok. Szükségem lenne egy xyz alkatrészre, van-e önnek és mennyiért és mikor tudom átvenni ?
Menten tudott normális lenni és még aznap kapott alkatrészt amikor ráértem.



Konklúzió !: Akkor érek rá amikor akarok és annak akinek akarom ! Nem húzom keresztbe a napi programom senki kedvéért ! Telefonszám nélküli emberek nem érdekelnek ! Mindenki sorra kerül előbb utóbb, telefonálási sorrendben. Ha azt mondom nem érek most rá hívj vissza később akkor ne megsértődj hanem hívj vissza később és ne légy önérzeteske !
Hozzászólás="VÁLASZ" gomb
Villám Dexter / Demrad kazán gyógyítás, hibakódok, tanácsadás a rendeltetésszerű használathoz..
elektronika, reménytelennek látszó készülékek megmentése.
Elérhetőség:
Demrad TELEFONSZÁM új ablakban megnyitva
http://villamdexter.uw.hu/elerhetoseg.html
vagy
https://demrad.hu