1
Villám Dexter fóruma / Re:Demrad A124, A224, B124, B224, C124, C224, D124, D224 gázkazán javítása !
« Dátum: 2011. November 10. 12:33:02 »
Kedves Villám Dexter!
Nagyon köszönöm az átfogó és mindenre kiterjedő válaszodat!
Most néhány dologra szeretnék reagálni.
(Természetesen tegnap azt akartam írni, hogy "nagyjából", csak úgy sikerült, hogy (naggyából").
A fórumodon látható képek szerint vagy D124-es (v.ö.: 100_9421.JPG), vagy D224-es (v.ö.: HKD224_LCD.jpg).
A képviselő HK D124-et írt, de mivel azt írod, hogy az ledes, akkor az enyém mégis D224-es, mivel LCD kijelzőm van.
Állítólag ez a D sorozat nagy hulladék, az építtetőnek annyiba került a társasházunk kazánjainak garanciális javítása, hogy állítólag a fogyasztó-védelmisekhez vitte az ügyet. (Mellékesen teszem hozzá, hogy a rossz nyelvek (szomszéd) szerint azért vették ezeket, mert akcióban volt. (Gondolom, nem véletlenül volt akciós…)). Olcsó húsnak…-> az építtetőnek mégis sokba került ez a „kazánkészlet”, (és még mennyibe fog kerülni a lakóknak!)
A kazán fűtőtesteket és a meleg vizet látja el.
A fűtőszál nem tudom, miért jutott az eszembe. Lehet, hogy akkor valami hőérzékelőről beszélt, ami elvízkövesedve nem érezte, hogy jelet kell adnia. Már nem emlékszem, nem velem beszélt közvetlenül.
A használatival kapcsolatban említem, hogy nem volt előző tulaj, hisz a lakás új. Mégsem kaptunk jótálási levelet sem kazánra, sem szaniter, konyhai vízcsapokra, stb.. Csak egy általános jótálási füzetet a lakáshoz.
Kikapcsolni nem merjük, mert az mindig bajt hozott, akkor nem tudott újraindulni. Pl.: nemrég leállították a gázt az EON általános karbantartása miatt, a gép leállt, alig tudtuk újraindítani.
Amikor a túlfeszültséget említed, akkor a lakásba érkező vezetékre gondolsz? Mert azt talán le lehet védeni úgy, hogy a kazánt egy túlfesz. védőbe dugom be. Vagy a készülékben keletkezik túlfesz. a normális/hibás működés során?
A bátor használat nálunk azért sem jöhet szóba, mert volt már, hogy még a garanciális időszak elején meghibásodott, és az építtető szerelői másfél hét múlva jöttek ki!
Nagyon köszönöm az átfogó és mindenre kiterjedő válaszodat!
Most néhány dologra szeretnék reagálni.
(Természetesen tegnap azt akartam írni, hogy "nagyjából", csak úgy sikerült, hogy (naggyából").
A fórumodon látható képek szerint vagy D124-es (v.ö.: 100_9421.JPG), vagy D224-es (v.ö.: HKD224_LCD.jpg).
A képviselő HK D124-et írt, de mivel azt írod, hogy az ledes, akkor az enyém mégis D224-es, mivel LCD kijelzőm van.
Állítólag ez a D sorozat nagy hulladék, az építtetőnek annyiba került a társasházunk kazánjainak garanciális javítása, hogy állítólag a fogyasztó-védelmisekhez vitte az ügyet. (Mellékesen teszem hozzá, hogy a rossz nyelvek (szomszéd) szerint azért vették ezeket, mert akcióban volt. (Gondolom, nem véletlenül volt akciós…)). Olcsó húsnak…-> az építtetőnek mégis sokba került ez a „kazánkészlet”, (és még mennyibe fog kerülni a lakóknak!)
A kazán fűtőtesteket és a meleg vizet látja el.
A fűtőszál nem tudom, miért jutott az eszembe. Lehet, hogy akkor valami hőérzékelőről beszélt, ami elvízkövesedve nem érezte, hogy jelet kell adnia. Már nem emlékszem, nem velem beszélt közvetlenül.
A használatival kapcsolatban említem, hogy nem volt előző tulaj, hisz a lakás új. Mégsem kaptunk jótálási levelet sem kazánra, sem szaniter, konyhai vízcsapokra, stb.. Csak egy általános jótálási füzetet a lakáshoz.
Kikapcsolni nem merjük, mert az mindig bajt hozott, akkor nem tudott újraindulni. Pl.: nemrég leállították a gázt az EON általános karbantartása miatt, a gép leállt, alig tudtuk újraindítani.
Amikor a túlfeszültséget említed, akkor a lakásba érkező vezetékre gondolsz? Mert azt talán le lehet védeni úgy, hogy a kazánt egy túlfesz. védőbe dugom be. Vagy a készülékben keletkezik túlfesz. a normális/hibás működés során?
A bátor használat nálunk azért sem jöhet szóba, mert volt már, hogy még a garanciális időszak elején meghibásodott, és az építtető szerelői másfél hét múlva jöttek ki!